Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

Bästa veckan!

Av Jessica - 30 maj 2012 01:07

Tjolahopp, vilket bra humör jag är på! Förutom det gamla vanliga så har jag verkligen ingenting att klaga på. Ska ju som sagt iväg på lite galej på lördag och det ska bli grymt kul. Men en stor del av nöjet med det hela är ju också dagarna innan, dvs nu typ. Man funderar på kläder, testar frisyrer, funderar på vad man ska dricka, gör lite småärenden och gör lägenheten fin. Det är ju alltid jag som åker på att ha förfest och då måste det vara städat och fint. Så själva förberedelserna är en del av hela grejen, om ni fattar vad jag menar. Känns som att jag bara svamlar......


Att slingra mig ur från åka till Gbg och HBTQ-festivalen gick ju fantastiskt smidigt eftersom det visa sig att jag inte ens hade råd att åka. Iaf inte om jag vill ha pengar över till att åka hem i juni, och det vill jag ju. Så då slapp jag komma på någon ursäkt för det. Gött att inte ha något planerat för veckan. Kan bara ta det lugnt och vänta in helgen.


Tjofräs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 17 maj 2016 15:12

Mmm nu har jag en peroid med existensiella tankar om ditt och datt. Tex, såg på nyheterna igår om att det har drunknat ca 1000 flyktingar utanför Libyens kust. Dom blir nedgräva i en massgrav i öknen för det är ingen som vet vilka de är eller var de ...

Av Jessica - 10 maj 2016 14:31

Nä hörrni, det där med arbetsmoral måste vara en myt. Om 28 minuter får jag gå hem och jag gör inget vettigt överhuvudtaget. Har jag något att göra? Ja antagligen men vem orkar anstränga sig.    Så vad gör jag då? Jo jag bloggar (som synes), koll...

Av Jessica - 4 maj 2016 08:52

Idag jobbar jag halvdag! Eller jag tror att jag gör det iaf.... Kom ut lite svårtolkade nyheter igår på vårt intranät om att det kanske inte är så. Men jag är ju inte den som gapar om det direkt. Gå på den första infon du får och spela lite dum, där ...

Av Jessica - 29 april 2016 18:34

Ja det var ju några år sedan mitt senaste inlägg. Antar väl att det rinner ut i sanden när man inte har så stort behov av att skriva av sig. Men nu har jag det. Nu lät det väldigt dramatiskt men så är det inte. Bara väldigt mycket som pågår i mitt li...

Av Jessica - 20 november 2012 12:56

Ja vad som är så roligt vete fan, men jag kände att jag var tvungen att byta rubrik. Har ju inte bloggat sen Dackefejden men nu tänkte jag att det var dags för ett litet inlägg.   Ja annars då? Jo tackar som frågar. Sitter och "söker jobb" och ha...

Presentation


30-årig nässprayspundare som starkt ogillar mitt jobb. Älskar klänningar och tycker att dumma människor i grupp är det läskigaste som finns. Skriver om livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards