Alla inlägg under september 2012

Av Jessica - 3 september 2012 23:31

Ja, hej igen! Long time no blog.... Men nu sitter jag här och tänker på vad tråååååkiga alla är. Och då menar jag mig själv också. Jag vet att man inte ska jämföra sitt liv med andras, men när man läser på FB hur folk hittar på massa saker hela tiden så blir jag lite trött på mig själv. Jag vill ju också umgås och hitta på saker med mina vänner. Men gör jag något åt det då? NÄ! Jag sitter i min soffa och tycker att allt är så trååååkigt. Det är nästan så jag har blivit folkskygg.


Sen är det ju så också att jag vill ju helst inte vara den som är initiativtagare, för då är det ju mitt ansvar att det man föreslår blir kul och att alla har trevligt. Och då blir jag nervös och ängslig. Det är MITT fel om en endaste liten kotte har tråkigt! Därför föredrar jag att "hänga på" bara. Väldigt kravlöst och casual. =)


Nåväl, får väl ta mig i kragen och hitta på nåt. Nångång............


Presentation


30-årig nässprayspundare som starkt ogillar mitt jobb. Älskar klänningar och tycker att dumma människor i grupp är det läskigaste som finns. Skriver om livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards