Alla inlägg under juli 2012

Av Jessica - 21 juli 2012 18:24

Fy fanken vilka tråkiga vänner jag här!!! Fest blev helt plötsligt "käka lite och sen får vi se". Det är släktkalas, brist på pengar och jobb och annan skit! Jag vill ju festa på riktigt!!!


Nåväl, hoppas det blir kul ändå. Sitter ju och smygsuper lite i väntan på mitt middagssällskap. hehe.


Kanske är lika bra att det bli lugnt. PMSkåthet, alkohol och ett hjärta som är lite naggat i kanten brukar inte vara en bra kombo.......

Av Jessica - 19 juli 2012 17:59

Just ja! Jag har ju för sjuttsingen en blogg! Bäst att plita ner ett inlägg då så att Petterssonskan blir nöjd.


Sitter iaf i soffan och pustar ut efter den stora städ-ochtvättdagen. Och jäklar vad fint det blev! Har ju inhandlat lite saker till köket och det blev jättebra! Speciellt dom nya stolsdynorna blev succé. Synd bara att det inte märktes på mängden tvätt i tvättkorgen att jag kört tre maskiner. Men men på`t igen bara!


Börjar bli nöjd nu med inredningen i köket. Lite ironiskt är det ju att köket, som jag typ aldrig är i, är det finaste rummet just nu....


Och i helgen är det baluns i hela stada. Nån slags fylla hade jag tänkt ta mig. Sen om det blir med sällskap och i festlig stämning eller om det blir ensam i soffan med INTE så festlig stämning, det återstår att se.....


Nä, nu ska jag ta mig en bit mat. Har rester kvar sen igår så jag behöver bara koka ris till. Det är lycka i sin renaste from det!


HOJ!!

Presentation


30-årig nässprayspundare som starkt ogillar mitt jobb. Älskar klänningar och tycker att dumma människor i grupp är det läskigaste som finns. Skriver om livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards