Alla inlägg under juni 2012

Av Jessica - 11 juni 2012 17:49

Skulle fika med Bea i lördags. Och det blev fika med Bea och hennes man. Som blev cider. Som blev efterrätt och vin. Som blev efterfest på deras balkong. Som blev att man vaknade upp på söndagen med sminket på halv sju och bakis som attan. Men fan vad kul vi hade! Man måste ju bara älska spontanfester! =)


Håller så smått på att förbereda mig för avresa imorron. Svårt med kläder bara. Det är ju inte direkt sommar nu, men det kan ju bli....


Annars så ligger jag mest i soffan och lyssnar på sliskiga kärlekslåtar. Patetiskt. Jag vet.

Av Jessica - 4 juni 2012 22:40

Jäklar i min lilla låda vad kul det var i lördags! Åh vad jag älskar vårt lilla festgäng! Den enda som saknades var ju min bästis... Men annars så innehöll kvällen allt som en bra fest ska ha. :) Nu har vi spikat Fallens dagar också. Kommer bli awesome!


Efter den grymma helgen så är jag också mer en lovligt förvirrad. Men det tar vi en annan gång, för jag vet inte var jag ska börja...


Har bokat biljett hem till lilla Onebying också. Ska bli så skönt att vara där i några veckor. Träffa familjen, Jenny och bara va. Sommar hemma är fan det bästa!


Annars är allt som vanlig. Huvudet upp och fötterna ner!

Presentation


30-årig nässprayspundare som starkt ogillar mitt jobb. Älskar klänningar och tycker att dumma människor i grupp är det läskigaste som finns. Skriver om livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards